رویای سرعت 2000 مایل بر ساعت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ماشین و آدرس roborami.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 47
بازدید کل : 5493
تعداد مطالب : 130
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



 قهرمان داستان ما، سالوادور دالی، یکبار گفته بود که تنها فرق او و یک آدم دیوانه این است که او دیوانه نیست. پس بلند پروازیهای جنون انگیز او را باید به چه حسابی نوشت؟ رویای او اکنون شکستن رکورد سرعت روی زمین و رسیدن به مقدار  وحشتناک 3600 کیلومتر در ساعت است.


برای این منظور از موتورهای راکت X-15 ناسا استفاده شده که البته این راکت قادر است در آسمان به سرعت 7274 کیلومتر بر ساعت برسد. برای مخازن سوخت از تانکهای موشک Redstone استفاده شده و برای مخازن تحت فشار نیز از قطعات برنامه سفینه فضایی آپولو استفاده گردیده است.
سایر گروههای رکورد شکن بفکر رسیدن به سرعت 1600 کیلومتر هستند. اما این راکت زمینی دو برابر این مقدار را هدف گرفته است. برای این رکورد شکن، بدنه ای شبیه هواپیمای جنگنده با طول 14 متر و عرض بدنه دو متر طراحی شده که هیچ شباهتی با یک خودروی زمینی ندارد. با اینحال دست و پنجه نرم کردن با دیوار صوتی و مقاومت هوا چالش عمده این راکت زمینی خواهد بود. و مهمتر از همه زنده خارج شدن راننده از آن!





:: بازدید از این مطلب : 638
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
ن : ramin moeini
ت : شنبه 4 آذر 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');